Driven by you.

Veelgestelde vragen

Kunt u uw antwoord op uw vraag niet snel genoeg vinden? Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Allemaal geclusterd, zodat u gemakkelijk en snel het antwoord op u vraag vindt. 

Veelgestelde vragen nieuwe auto kopen

Wij verkopen meerdere merken auto's. Wij zijn officieel merkdealer van Alfa Romeo, CitroënHonda, Maserati, Mitsubishi, Nissan, Opel, Suzuki en Toyota. Daarnaast zijn wij erkend reparateur van de merken Cadillac, Chevrolet, Corvette, Hummer en Saab. 

Via onze zakelijke en merkonafhankelijke leasemaatschappij Driessen Autolease kunt u ieder gewenst automerk leasen.

De afleverkosten zijn verschillend per auto. De afleverkosten van een nieuwe auto staan altijd vermeld op de prijslijst in de showroom

U kunt altijd geheel vrijblijvend een offerte aanvragen. In iedere offerte staan de afleverkosten vermeld.

U kunt bij iedere auto, zowel nieuw of gebruikt, geheel vrijblijvend een offerte aanvragen. Liever uw droomauto zelf samenstellen? Geen probleem! Stel uw droom auto samen en ontvang direct een offerte!

Na het aanvragen van een offerte zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Ja dit is mogelijk. Kom langs bij de desbetreffende vestiging voor het maken van een proefrit of plan uw proefrit online bij uw vestiging naar keuze. Hier kunnen onze verkoopadviseurs u het beste van dienst zijn.

Liever een proefrit aan huis? Met deze unieke service kunt u 7 dagen per week, ook in het weekend en in de avonden, een Proefrit aan Huis maken in uw eigen vertrouwde omgeving. 

Voordelen Proefrit aan Huis:

  • Geheel vrijblijvend en kosteloos
  • Eenvoudig en snel
  • 24/7; ook 's avonds en in het weekend!
  • Vertrouwd in uw eigen omgeving
  • Volledig ontzorgt

Plan direct uw proefrit

Plan direct uw proefrit aan huis

De verwachte levertijd is geheel afhankelijk van het merk, model en type auto welke u wil kopen of heeft gekocht.

Heeft u onlangs een auto gekocht en wilt u weten wanneer deze wordt afgeleverd? Neem dan direct contact op met de betreffende vestiging, zij kunnen u verder informeren en helpen.

In 2014 is het papieren kentekenbewijs komen te vervallen. Vanaf heden ontvangt u een kentekencard ter grootte van een betaalpasje.

Op deze kentekencard staan de gegevens van de eigenaar en de voertuiggegevens. Dit pasje krijgt de eigenaar thuisgestuurd. Het vervangt het oude deel 1a en 1b.

Deel II, het overschrijvingsbewijs, is vervangen door een tenaamstellingscode van 9 cijfers. Deze code is nodig bij verkoop, inruil, schorsing, sloop of uitvoer van het voertuig. Bewaar deze code thuis op een veilige plek.

Alle diensten onder één dak. Zorgeloos rijden begint hier

Voor iedere vraag hebben wij een oplossing, zodat u altijd veilig en zorgeloos op weg kunt. Met ons One-Stop-Shop principe bieden wij een totaalpakket aan mobiliteitsoplossingen. Alle diensten onder één dak. Zo kunnen wij u optimaal van dienst zijn en de service bieden die u van ons mag verwachten. Dát is mobiliteit zonder zorgen. Onze mensen maken het verschil. Dát is typisch Driessen. Driven by you.

Komt u er niet uit?

Staat uw vraag er niet tussen of kunt u niet vinden wat u zoekt? Neem dan contact op met ons Klanten Contact Center. Dit kan telefonisch, per e-mail of chat. Liever direct contact? Kom dan langs bij een van onze vestigingen. Wij helpen u graag! Driven by you.

 

Driessen Klantenservice

Op driessenautogroep.nl gebruiken wij cookies en andere technieken om uw ervaring op onze website te verbeteren en om advertenties te tonen, ook met tracking cookies van derden die uw internetgedrag volgen. Bekijk ons cookiebeleid.
Als u doorklikt gaat u akkoord met het plaatsen van de cookies en technieken.

Melding sluiten