Driven by you.

Veelgestelde vragen

Kunt u uw antwoord op uw vraag niet snel genoeg vinden? Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Allemaal geclusterd, zodat u gemakkelijk en snel het antwoord op u vraag vindt. 

Veelgestelde vragen Autolease

U kunt met ons contact opnemen of direct met uw accountmanager. 
U ontvangt dan een berekening van de meerkosten die in het contract worden opgenomen.
 Gaat uw werkgever hiermee accoord dan kan er direct een afspraak worden gemaakt.

Het schadeformulier dient te worden invuld door alle betrokken partijen. U kunt hier het schadeformulier downloaden en meer informatie vinden over de procedure.

Het schadeformulier stuurt u op naar Driessen Autolease t.a.v. afd. schade , Postbus 1250, 5602 BG EINDHOVEN.

 

U maakt zelf een afspraak bij een erkend merkdealer. Bij 1 dag reparaties zijn de kosten voor eigen rekening. Vervangend vervoer zit vaak pas na 24 uur in het contract. Dit wordt afgesproken bij het aangaan van het contract. Vraag het uw wagenparkbeheerder of mail info@driessen-autolease.nl.

Graag van te voren melden via info@driessen-autolease.nl of bij uw accountmanager. De auto wordt op de einddatum ingeleverd, let op ook alle autopapieren en de reservesleutel dient te worden ingeleverd. U levert uw leaseauto in bij Driessen Autolease, Hondsruglaan 87 te Eindhoven.

 

Graag contact opnemen met uw accountmanager of info@driessen-autolease.nl voor de mogelijkheden van het langer doorrijden.

Driessen Autolease zoekt samen met u naar een passende oplossing, neem contact op met uw accountmanager of mail naar info@driessen-autolease.nl.

Berijderswisseling doorgeven via info@driessen-autolease.nl, ook als er geen nieuwe berijder bekend is.

Een adreswijziging van een berijder kunt u doorgeven via info@driessen-autolease.nl.

U kunt dit via onze website onder het kopje mijn leaseauto, brandstofpas doen via een directe link naar www.mtc.nl. 
Indien u een internationale/DKV pas heeft kunt u ook eventuele buitenlandse tankingen declareren. 
Bij een Nationale MTC pas, kunt u de kosten die u in het buitenland maakt eventueel declareren bij uw werkgever.

Alle diensten onder één dak. Zorgeloos rijden begint hier

Voor iedere vraag hebben wij een oplossing, zodat u altijd veilig en zorgeloos op weg kunt. Met ons One-Stop-Shop principe bieden wij een totaalpakket aan mobiliteitsoplossingen. Alle diensten onder één dak. Zo kunnen wij u optimaal van dienst zijn en de service bieden die u van ons mag verwachten. Dát is mobiliteit zonder zorgen. Onze mensen maken het verschil. Dát is typisch Driessen. Driven by you.

Komt u er niet uit?

Staat uw vraag er niet tussen of kunt u niet vinden wat u zoekt? Neem dan contact op met ons Klanten Contact Center. Dit kan telefonisch, per e-mail of chat. Liever direct contact? Kom dan langs bij een van onze vestigingen. Wij helpen u graag! Driven by you.

 

Driessen Klantenservice

Op driessenautogroep.nl gebruiken wij cookies en andere technieken om uw ervaring op onze website te verbeteren en om advertenties te tonen, ook met tracking cookies van derden die uw internetgedrag volgen. Bekijk ons cookiebeleid.
Als u doorklikt gaat u akkoord met het plaatsen van de cookies en technieken.

Melding sluiten