Veelgestelde vragen over de aflevering van uw nieuwe auto
Waneer moet ik mijn nieuwe auto betalen?
U dient ervoor te zorgen dat de betaling op de dag van aflevering betaald is. Wanneer wij de betaling nog niet hebben ontvangen, kunnen wij uw auto helaas ook niet afleveren.
Hoe kan ik mijn auto betalen?
U kunt bij ons pinnen. Ook kunt u het bedrag aan ons overmaken. Zorgt u er dan voor dat dit bedrag op de dag van de aflevering op onze rekening staat?
U kunt bij ons ook een financiering afsluiten.
I.v.m. uw en onze veiligheid nemen wij geen grote bedragen contant aan.
Waar kan ik mijn auto ophalen?
U kunt ervoor kiezen om uw nieuwe auto bij ons in de showroom op te halen of deze bij u thuis af te leveren. De mogelijkheden zijn er en wij denken graag met u mee.
krijg ik ook een uitleg over mijn aangekochte auto?
Natuurlijk! Onze verkoopadviseurs leggen u graag alles uit. Bovendien nemen ze de tijd voor u, zolang als u nodig heeft. En mocht u nog vragen hebben tijdens of na de aflevering, dan helpen wij u graag!
Wat voor eigendomsbewijs ontvang ik bij de aflevering?
In 2014 is het papieren kentekenbewijs komen te vervallen. Vanaf heden ontvangt u een kentekencard ter grootte van een betaalpasje.
Op deze kentekencard staan de gegevens van de eigenaar en de voertuiggegevens. Dit pasje krijgt de eigenaar thuisgestuurd. Het vervangt het oude deel Ia en Ib. Deel II, het overschrijvingsbewijs, is vervangen door een tenaamstellingscode van 9 cijfers. Deze code is nodig bij verkoop, inruil, schorsing, sloop of uitvoer van het voertuig. Bewaar deze code thuis op een veilige plek.
Welke papieren moet ik meenemen wanneer ik mijn auto inruil?
Omdat wij RDW erkend zijn kunnen wij de auto zelf overschrijven. Wij nemen uw oude kentekenbewijs (of kentekencard) in en overhandigen aan u een vrijwaringsbewijs. Op de dag van aflevering heeft u nodig:
- Kentekenbewijs deel 1a
- Kentekenbewijs deel 1b
- Het overschrijvingsbewijs van uw inruilauto
Wanneer uw auto na 1 januari 2014 is tenaamgesteld, dan heeft u een kentekencard en de tenaamstellingscode nodig.
Komt u er niet uit?
Staat uw vraag er niet tussen of kunt u niet vinden wat u zoekt? Neem dan contact op met ons Klanten Contact Center. Dit kan telefonisch, per e-mail of chat. Liever direct contact? Kom dan langs bij een van onze vestigingen. Wij helpen u graag! Driven by you.

Alle diensten onder één dak. Zorgeloos rijden begint hier!
Voor iedere vraag hebben wij een oplossing, zodat u altijd veilig en zorgeloos op weg bent. Met ons one-stop-shop principe bieden wij een totaalpakket aan mobiliteitsoplossingen. Dat betekent alle diensten onder één dak. Zo zijn wij u optimaal van dienst en bieden wij de service die u van ons verwacht. Dát is mobiliteit zonder zorgen. Onze mensen maken het verschil. Dát is typisch Driessen. Driven by you.