Driven by you.

Veelgestelde vragen

Kunt u uw antwoord op uw vraag niet snel genoeg vinden? Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Allemaal geclusterd, zodat u gemakkelijk en snel het antwoord op u vraag vindt. 

Veelgestelde vragen over de aflevering van uw nieuwe auto

U dient ervoor te zorgen dat de betaling op de dag van aflevering betaald is. Wanneer wij de betaling nog niet hebben ontvangen, kunnen wij uw auto helaas ook niet afleveren.

U kunt bij ons pinnen. Ook kunt u het bedrag aan ons overmaken. Zorgt u er dan voor dat dit bedrag op de dag van de aflevering op onze rekening staat?

U kunt bij ons ook een financiering afsluiten.

I.v.m. uw en onze veiligheid nemen wij geen grote bedragen contant aan.

U kunt ervoor kiezen om uw nieuwe auto bij ons in de showroom op te halen of deze bij u thuis af te leveren. De mogelijkheden zijn er en wij denken graag met u mee. 

Natuurlijk! Onze verkoopadviseurs leggen u graag alles uit. Bovendien nemen ze de tijd voor u, zolang als u nodig heeft. En mocht u nog vragen hebben tijdens of na de aflevering, dan helpen wij u graag!

In 2014 is het papieren kentekenbewijs komen te vervallen. Vanaf heden ontvangt u een kentekencard ter grootte van een betaalpasje.

Op deze kentekencard staan de gegevens van de eigenaar en de voertuiggegevens. Dit pasje krijgt de eigenaar thuisgestuurd. Het vervangt het oude deel Ia en Ib. Deel II, het overschrijvingsbewijs, is vervangen door een tenaamstellingscode van 9 cijfers. Deze code is nodig bij verkoop, inruil, schorsing, sloop of uitvoer van het voertuig. Bewaar deze code thuis op een veilige plek.

Omdat wij RDW erkend zijn kunnen wij de auto zelf overschrijven. Wij nemen uw oude kentekenbewijs (of kentekencard) in en overhandigen aan u een vrijwaringsbewijs. Op de dag van aflevering heeft u nodig:

  • Kentekenbewijs deel 1a
  • Kentekenbewijs deel 1b
  • Het overschrijvingsbewijs van uw inruilauto

Wanneer uw auto na 1 januari 2014 is tenaamgesteld, dan heeft u een kentekencard en de tenaamstellingscode nodig.

Alle diensten onder één dak. Zorgeloos rijden begint hier

Voor iedere vraag hebben wij een oplossing, zodat u altijd veilig en zorgeloos op weg kunt. Met ons One-Stop-Shop principe bieden wij een totaalpakket aan mobiliteitsoplossingen. Alle diensten onder één dak. Zo kunnen wij u optimaal van dienst zijn en de service bieden die u van ons mag verwachten. Dát is mobiliteit zonder zorgen. Onze mensen maken het verschil. Dát is typisch Driessen. Driven by you.

Komt u er niet uit?

Staat uw vraag er niet tussen of kunt u niet vinden wat u zoekt? Neem dan contact op met ons Klanten Contact Center. Dit kan telefonisch, per e-mail of chat. Liever direct contact? Kom dan langs bij een van onze vestigingen. Wij helpen u graag! Driven by you.

 

Driessen Klantenservice

Op driessenautogroep.nl gebruiken wij cookies en andere technieken om uw ervaring op onze website te verbeteren en om advertenties te tonen, ook met tracking cookies van derden die uw internetgedrag volgen. Bekijk ons cookiebeleid.
Als u doorklikt gaat u akkoord met het plaatsen van de cookies en technieken.

Melding sluiten