Driven by you.

Veelgestelde vragen

Kunt u uw antwoord op uw vraag niet snel genoeg vinden? Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Allemaal geclusterd, zodat u gemakkelijk en snel het antwoord op u vraag vindt. 

Veelgestelde vragen accessoires

Wanneer u op vakantie gaat dient u er rekening mee te houden dat bepaalde landen een andere regelgeving hebben dan Nederland. In ieder land is bijvoorbeeld een reflectievest of een verbanddoos verplicht. 

In vrijwel alle Europese landen is een gevarendriehoek verplicht. In Duitsland en Kroatië is zelfs een extra exemplaar voor aanhanger of caravan verplicht.

In de meeste landen moet u een veiligheidsvest dragen bij pech onderweg. In sommige landen geldt dit ook voor alle andere inzittenden. Zorg dus altijd voor meerdere veiligheidsvesten.

In o.a. België is het hebben van een brandblusser in de auto verplicht. Vergeet niet de houdbaarheidsdatum van de blusser te controleren.

In o.a. Spanje, Slovenië, Kroatië en Hongarije is een set reservelampjes verplicht. Het is natuurlijk altijd verstandig om zo'n set bij u te hebben op vakantie.

Een verbandtrommel is in de auto vreemd genoeg niet altijd en overal verplicht. Maar het is altijd verstandig om er een bij u te hebben. In Frankrijk is een ongebruikte alcoholtester verplicht.

Heeft u vragen over welke accessoires verplicht zijn in het buitenland? Neem dan gerust contact op of kom langs in een van onze vestigingen.

U kunt bij ons centrale magazijn, bij Driessen Citroën Eindhoven, onderdelen en accessoires voor uw auto bestellen. Of kom langs bij een vestiging bij u in de buurt. Wij helpen u graag.

Het Centrale Magazijn is iedere werkdag geopend van 08:30 - 17:30 uur. U vindt ons Centrale Magazijn bij Driessen Citroën Eindhoven.

Het is natuurlijk erg vervelend als u uw autosleutel kwijt bent. U kunt natuurlijk bij de Driessen Autogroep terecht om een (extra) autosleutel te bestellen. U kunt hiervoor langs komen bij een van onze Alfa Romeo, Citroën, Fiat, Honda, Maserati, Mitsubishi, Nissan, Opel, Suzuki of Toyota vestigingen. U dient uw kentekenbewijs en uw legitimatiebewijs mee te nemen. Telefonische bestellingen van sleutels worden helaas niet gehonoreerd.

Indien er een update nodig is voor het navigatiesysteem van uw auto, lees dan de instructies van uw auto over hoe u deze update kan uitvoeren. Komt u er niet uit? Kom dan langs bij een van onze vestigingen. Wij helpen u graag!

 

Alle diensten onder één dak. Zorgeloos rijden begint hier

Voor iedere vraag hebben wij een oplossing, zodat u altijd veilig en zorgeloos op weg kunt. Met ons One-Stop-Shop principe bieden wij een totaalpakket aan mobiliteitsoplossingen. Alle diensten onder één dak. Zo kunnen wij u optimaal van dienst zijn en de service bieden die u van ons mag verwachten. Dát is mobiliteit zonder zorgen. Onze mensen maken het verschil. Dát is typisch Driessen. Driven by you.

Komt u er niet uit?

Staat uw vraag er niet tussen of kunt u niet vinden wat u zoekt? Neem dan contact op met ons Klanten Contact Center. Dit kan telefonisch, per e-mail of chat. Liever direct contact? Kom dan langs bij een van onze vestigingen. Wij helpen u graag! Driven by you.

 

Driessen Klantenservice

Op driessenautogroep.nl gebruiken wij cookies en andere technieken om uw ervaring op onze website te verbeteren en om advertenties te tonen, ook met tracking cookies van derden die uw internetgedrag volgen. Bekijk ons cookiebeleid.
Als u doorklikt gaat u akkoord met het plaatsen van de cookies en technieken.

Melding sluiten