Driven by you.
Driessen Autoschade wint voor de 2e keer de Alphabet A+ Award

Driessen Autoschade wint voor de 2e keer de Alphabet A+ Award

13 juli 2017 13:25
Categorie: Driessen Autogroep, Driessen Mobiliteit Center, Persberichten

Driessen Autoschade heeft de Alphabet A+ Award in ontvangst mogen nemen.Deze award staat voor de erkenning van hoogste landelijke klanttevredenheid en wordt ieder kwartaal uitgereikt.

 
Uit in totaal vijf toegekende Alphabet A+ Awards heeft Driessen Autoschade twee exemplaren in bezit. In juni 2016 kreeg het autoschade bedrijf ook de hoogste landelijke erkenning.

Klanttevredenheid
Alphabet ziet dat er grote verschillen zijn in de beoordeling van schadebedrijven. Daarom beloond de leasemaatschappij het best presterende schadebedrijf met een Alphabet A+ Award. Driessen Autoschade is vooral trots op deze award omdat het is gebaseerd op klantervaringen. Als hoogste waardering kwam in het onderzoek naar voren de snelheid van het repareren en de correcte communicatie tussen Driessen Autoschade en de berijder. Twee belangrijke pijlers die bij Driessen Autoschade hoog in het vaandel staan.

Net Promotor Score
Alphabet meet de klanttevredenheid met de Net Promotor Score (NPS). Deze score geeft aan in hoeverre een klant het desbetreffende bedrijf zou aanbevelen. Driessen Autoschade heeft gisteren een 2e Alphabet A+ Award in ontvangst mogen nemen. Henry Merkx heeft namens collega's Driessen Autoschade de award ontvangen uit handen van Marcel Uitenbroek, Alphabet. Schadenet-directeur Leontine Sitters was aanwezig bij deze bijeenkomst.

Driessen Autoschade doet er alles aan om de klant de beste dienstverlening te bieden. "We zijn er dan ook trots op dat onze klanten deze inspanningen hoog waarderen." benadrukt François Driessen. Deze prestatie is er één waar we als groep dan ook enorm trots op zijn.

Terug